Tomáš Hruška, bol menovaný novým generálnym riaditeľom L’Oréal pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko.
Jednička českého a slovenského kozmetického trhu má nové vedenie. Tomáš Hruška nastupuje na pozíciu generálneho riaditeľa po takmer šestnástich rokoch strávených v rámci skupiny L’Oréal, a to ako v Čechách, tak aj v zahraničí a bude celkovo zodpovedný za HUB troch krajín, kam okrem Česka spadá aj Slovensko a Maďarsko. Tomáš Hruška nahrádza vo funkcii Laurenta Boukobzu, ktorý ukončil svoju lokálnu misiu na konci októbra a vrátil sa späť do Paríža.
Pri vedení pobočky L’Oréal pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko bude môcť Tomáš Hruška využiť svoje široké medzinárodné skúsenosti získané na rôznych pozíciách v rámci marketingu, obchodu a tiež na top manažérskych pozíciách v zahraničí. Svoje hlavné ciele v našom regióne zhŕňa takto: „Ako vedúca kozmetická firma na trhu máme za povinnosť neustále trh rozvíjať a prinášať nové impulzy. Náš model je založený na výskume a inováciách, pretože len tak sme schopní neustále ponúkať niečo nové a súčasne neočakávané. Naším cieľom je viac priblížiť naše značky spotrebiteľom a získať nových spotrebiteľov vďaka neustálym inováciám.“
Tomáš Hruška – nový generálny riaditeľ L’Oréal pre Česko, Slovensko a Maďarsko
Tomáš Hruška ukončil štúdiá v roku 1999 a následne nastúpil do spoločnosti L’Oréal na pozíciu produktového manažéra zodpovedného za produkty starostlivosti o vlasy. Čoskoro získal post marketingového riaditeľa, potom sa presunul do medzinárodného sídla skupiny L’Oréal vo Francúzsku. Tu zastával niekoľko manažérskych pozícií a to nielen v marketingu, ale aj v obchode a business developmentu. Skúsenosti s rolou generálneho riaditeľa si Tomáš Hruška prináša zo Švédska, naposledy riadil divíziu spotrebného tovaru pre L’Oréal v Taliansku.
V rámci HUBu L’Oréal Česká republika, Slovensko a Maďarsko pracuje teraz viac ako 400 zamestnancov. Na českom a slovenskom trhu je L’Oréal prítomný od roku 1994 a jeho tržby za rok 2014 presiahli hodnotu 2,6 miliardy korún.
O společnosti L’Oréal
Spoločnosť L’Oréal sa venuje kráse – kozmetickému priemyslu už viac ako 105 rokov. Unikátne portfólio číta 32 medzinárodných, vzájomne sa doplňujúcich značiek, z ktorých celkom 23 si môžu kúpiť aj zákazníci v Čechách a na Slovensku. Celá skupina vygenerovala v roku 2014 obrat vo výške 22,5 miliárd eur a po celom svete zamestnáva 78 600 ľudí. Ako popredná svetová kozmetická spoločnosť je L’Oréal prítomný vo všetkých distribučných sieťach: masový trh, obchodné domy, lekárne a drogérie, kadernícke salóny a parfumérie.
Výskum, inovácie a špecializovaný výskumný tím zložený z 3 700 ľudí, ktorý pracuje na plneniu kozmetických túžob po celom svete a na prilákanie ďalšej miliardy nových zákazníkov, sú jadrom stratégiou skupiny L’Oréal. „Sharing beauty with all“ je celosvetový záväzok udržateľnosti, ktorý stanovil, ktorý stanovil veľmi ambiciózne ciele pre udržateľný rozvoj naprieč hodnotovým systémom celej skupiny pre rok 2020.
Zdroj informacií a obrázkov: L’Oréal